Ja pa ti pa mi u Desiniću (Krapinsko-zagorska županija) 9. listopada 2019. godine
U Osnovnoj školi Đure Prejca u Desiniću održana je izvedba predstave Sadi gradi. Riječ je o 2. epizodi serije Ja pa ti pa mi, autorice Zrinke Šimičić Mihanović u izvedbi plesačice Ivane Pavlović i glazbenice Davorke Horvat. Izvođačice predstave dočekala je pedagoginja Karmenka Blažun i pomogla u organizaciji izvedbe. U programu je sudjelovalo 50 djece od 2. do 3. razreda. Nakon izvedbe održana je radionica u kojoj je sudjelovalo 20 djece. Predstavi su prisustvovale djelatnice škole: Gordana Reljić, Suzana Zdolc i Anita Matuša Popović.
Djeca su od samog početka pokazala interes za predstavu. Tijekom izvedbe aktivno su sudjelovala i pratila s velikim zanimanjem, imala su potrebu komentirati i odgovarati na ponuđeno što je svakako i cilj ovakve interaktivne izvedbe.
Ja pa ti pa mi je serija interaktivnih, interdisciplinarnih scenskih događanja za djecu predškolskog i ranijeg osnovnoškolskog uzrasta. Nastala je kao nastavak višegodišnjeg istraživačko-edukativno-izvedbenog projekta za djecu (i odrasle) Od balona do slona, koji je Multimedijalna koliba provodila od 2014. do 2016. godine. Projekt je pokrenut s ciljem istraživanja novih oblika učenja o umjetnosti i kroz umjetnost te širenja interesa za suvremene umjetničke izraze, osobito kod mlađe populacije.
Epizoda Sadi gradi poziva na razmišljanje o sukobu civilizacije i prirode te o nužnosti otvaranja prema drugome i drugačijem. Dok jedna izvođačica otjelovljuje princip gradnje, poduzetništva, konkretnih rezultata, privatnog vlasništva, druga zastupa prirodu, otvoreni prostor, slobodu umjetničkog izražavanja te zajedništvo. Svaka od njih u svom pristupu ponekad je isključiva no, kroz susret, obje otkrivaju ljepotu i zanimljivost druge te sreću koju prijateljstvo i dijeljenje donosi.
Nakon predstave održana je radionica koja je započela razgovorom o izvedbi i predstavljanjem zanimanja izvođačica, nakon čega su djeca s voditeljicama (Davorkom Horvat i Ivanom Pavlović) kreirala načine na koje mogu koristiti svoje tijelo i glas kao stalno dostupne instrumente izražavanja. Vježbe su bile usmjerene prema razvijanju mašte, ali i razvijanju vještina međusobnog slušanja.