Predstavljen opus Toše Dapca u Dalju (Vukovarsko-srijemska županija) 16. svibnja 2019. godine
Program Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku Sveučilišta Josip Juraj Strossmayer u Osijeku Redefinicija fotografije Toše Dapca u prostornu sliku održan je 16. travnja 2019. godine u Srednjoj školi Dalj u Dalju. Na programu je sudjelovalo 12 učenika od 1. do 4. razreda te odgojno-obrazovni djelatnici Goran Maksimović i Slavomir Balić. Program su vodile Ines Matijević Cakić, Minja Mitrović, Antonia Magdić i Irena Čuljak.
Radionica je osmišljena kroz dvije cjeline. Prvo je održano predavanje koje problematizira pojmove fotografija, hrvatska fotografija, vizualne komunikacije, kompozicija, redefinicija, Tošo Dabac. U predavanju na početku radionice učenicima je predstavljen pojam vizualne komunikacije i područje fotografije. Potom je održano predavanje u kojem su se učenici upoznali s likovnim pojmom kompozicije (raspored likovnih elemenata unutar plohe (oblikovanje na plohi: crtanje, slikanje, grafika, dizajn), u prostoru (oblikovanje u prostoru: modeliranje i građenje) i arhitekturi) i likovnim problemom rekompozicije (likovna transformacija postojeće definirane likovne kompozicije).
Rekompoziciju su učenici prepoznali i analizirali u djelima umjetnika 20. st. Marchela Duschampa, Salvadora Dalia i Andyija Warhola koji su za svoja djela koristili motiv preuzet sa slike Leonarda Da Vincia. Potom je predstavljen opus Toše Dapca. Analizirano je nekoliko umjetnikovih poznatih dijela. Svaki učenik odabrao je po jednu fotokopiju fotografije koju je koristio u radu.
U drugom dijelu radionice učenici su izrađivali likovne radove. Učenicima je demonstrirano na koji način je moguće izraziti rekompoziciju zadane kompozicije i kako je moguće napraviti novu kompoziciju, odnosno rekompoziciju fotografije Toše Dapca. Pokazane su mogućnosti stvaranja nove slike kroz transparentne slojeve koji se uslojavanjem oblikuju u novu sliku koja se svakim novim kutom gledišta izmjenjuje.
Svaki od učenika dobo je akvarij manjih dimenzija, paus papir, transparentne folije i odabrao je fotokopiju fotografije Toše Dapca. Učenici su razrezivanjem fotokopija i razlaganjem fotokopije u različite slojeve papira, te kombiniranjem različitih materijala napravili sliku koja se sastojala od najmanje četiri sloja.
Učenici su kroz promišljanje slike u slojevima i aplikaciju različitih materijala i kolaža razvijali individualnost, kreativnost i divergentno mišljenje.
S učenicima je na kraju radionice u holu škole postavljena izložba .