Radionica „Nacrtaj mi priču“ održana je 23. svibnja 2018. godine u Dječjem vrtiću Zeko u Varaždinu, a voditelji su bili Kaja Šprljan Bušić (krajobrazna arhitektica), David Kramarić (krajobrazni arhitekt), Branko Šprljan (geodet) te volonterka Doroteja Matić (studentica krajobrazne arhitekture). Na radionici je bilo prisutno 28 djece u dobi od 6 do 7 godina, uz dva odgajatelja.
Osnovni cilj radionice je na djeci primjeren i zabavan način približiti osnovne pojmove arhitektonske i krajobrazno-arhitektonske struke te zajedno s djecom izraditi tlocrt mjesta radnje iz priče „Baltazar – Čarobno jaje“ koji se potom u prilagođenom obliku i mjerilu prenosi na vanjski prostor vrtića. Kao vrijednost radionice ističe se nesvjesno i djeci prilagođeno učenje osnovnih arhitektonskih i krajobrazno-arhitektonskih vještina i tehnika razmišljanja, pretvaranje zamisli u nacrt i njegova realizacija u prostoru.
Prvi dio radionice održao se u unutarnjem prostoru vrtića gdje su voditelji kroz igru pogađanja upoznali djecu sa svojom strukom i osnovnim pojmovima. Nakon čitanja priče djeca su ispričala koji su se sve motivi, prostori i objekti pojavljivali u priči. Nakon podjele u 3 skupine, djeca su uz voditelje na praznom papiru veličine A0, uz upotrebu unaprijed pripremljenih osnovnih geometrijskih oblika iz kolaža, izradila krajobraze odnosno tlocrt prostora gdje se radnja u priči odvija. Tema za inspiraciju je bila Baltazargrad. Nakon toga je odrađena prezentacija radova gdje su djeca sama pojašnjavala prijateljima što su i na koji način radili.
Drugi dio radionice održao se u vanjskom prostoru vrtića, na betonskoj površini koja je ujedno i glavni pješački ulaz u vrtić, gdje su voditelji prilagodili nacrte iz priče te trajnim bojama za beton iscrtali poligon za igru na otvorenom. Oslikavanje je trajalo nekoliko sati.
Dojmovi djece i voditelja izrazito su pozitivni te su svi bili aktivno uključeni u cijeli proces, čak i djeca koja su inače mirnija te ne sudjeluju u likovnim aktivnostima. Velika je vrijednost djeci što su imala priliku sudjelovati u uređenju okoliša vrtića te povezati krajnji rezultat s radionicom na kojoj su aktivno sudjelovali. Okoliš vrtića im ujedno postaje veseliji prostor za igru.