U Područnoj školi Severin u općini Nova Rača, održana je izvedba predstave
Ja pa ti pa mi:
epizoda Stranci te popratna glazbeno-plesna radionica. U programu su sudjelovali svi učenici škole njih 38 od 1. do 4. razreda te pet odgojno-obrazovnih djelatnika Ines Vidović, Gordana Vitanović, Deana Carević, Andrea Mikula i Vesna Vlainić.
Ja pa ti pa mi je serija interaktivnih, interdisciplinarnih scenskih događanja za djecu predškolskog i ranijeg osnovnoškolskog uzrasta nastala kao plod suradnje vizualne umjetnice Tonke Maleković, glazbenice Lane Juranić i plesne umjetnice Zrinke Šimičić Mihanović te kao nastavak višegodišnjeg istraživačko-edukativno-izvedbenog projekta za djecu (i odrasle)
Od balona do slona, koji Multimedijalna koliba provodi od 2014. godine. Ovaj projekt pokrenut je s ciljem istraživanja novih oblika učenja o umjetnosti i kroz umjetnost te širenja interesa za suvremene umjetničke izraze kod mlađe populacije. Naglasak je, od samog početka, na interdisciplinarnom pristupu, improvizaciji i poticanju aktivnog sudjelovanja polaznika/gledatelja u kreativnom procesu.
Prva epizoda serije
Ja pa ti pa mi nazvana
Stranci poziva na (raz)govor o samoći i prijateljstvu, komunikaciji i nesporazumima, o suživotu kroz prihvaćanje drugog i drugačijeg, uviđanje svojih i tuđih vrlina te bogatstva koje svatko od nas donosi zajednici sa svim što jest i s umijećima koje posjeduje. Nakon izvedbe, koju su učenici gledali s puno zanimanja i koncentracije, održana je rasprava tijekom koje su izvođačice predstavile svoje profesije, a djeca iznijela svoje dojmove i postavljala pitanja.
Nakon razgovora održana je radionica na kojoj su polaznici imali priliku pobliže upoznati medije glazbe i plesa. Kroz jednostavne vježbe i zadatke, djeca su osvještavala svoje tijelo poput instrumenta kojim možemo izraziti najrazličitije osjećaje i misli te su, uz pomoć Lane Juranić, imala priliku svirati balafon. Osim upoznavanja s različitim izvedbenim medijima, cilj radionice bio je i potaknuti međusobno slušanje i zajedničko stvaranje kroz glazbu i pokret. Lijepo je bilo svjedočiti pažnji s kojom su djeca pratila izvedbu u kojoj nema riječi niti glazbe iz zvučnika te radoznalost i spremnost na sudjelovanje, kako u izvedbi tako i u radionici.