Ovog puta, u mjesecu kolovozu, titulu kreativnog ambasadora
Potprograma MEDIA nosi
Alen Munitić – direktor Festivala mediteranskog filma Split te voditelj projekta Kino Mediteran.
Kino Mediteran je projekt revitalizacije dalmatinskih kina čiji je glavni cilj ponovno otvaranje kinodvorana i dovođenje filmskih programa u manje sredine diljem Dalmacije, gdje su kina odavno izvan svoje funkcije. U 2017. godini projekt bilježi održavanje u 25 gradova, prikazivanje 113 filmova, odnosno 587 projekcija, te broj od 27.840 gledatelja.
Kino Mediteran lokalnom stanovništvu nudi uvid u najkvalitetnije filmove europske i svjetske kinematografije. Uključivanjem u program filmova za djecu mnogim najmlađim posjetiteljima omogućeno je da prvi put dođu u kino i prisustvuju kinoprojekciji.
Kino Mediteran, uz distribuciju vlastitih filmova, surađuje sa svim hrvatskim distributerima i velikim brojem filmskih festivala te tako publici osigurava novi i atraktivni kinoprogram.
Kino Mediteran zajednički je projekt
Festivala mediteranskog filma Split i svih gradova domaćina koji putem svojeg pokroviteljstva pridonose uspješnoj realizaciji projekta. Radi se o jednom od prvih projekata razvoja publike kojima je financijsku potporu omogućio Potprogram MEDIA 2014. godine.
Kino Mediteran 2016. godine postaje članom jedine europske mreže kina
Europa Cinemas te
Kino mreže ‒ hrvatske mreže nezavisnih kina.