Na temelju članka 27. Zakona o knjižnicama (NN 105/97, 05/98, 104/00 i 69/09), članka 41. Zakona o ustanovama (NN 73/93, 29/97, 47/99 i 35/08), članka 6. Zakona o upravljanju javnim ustanovama u kulturi (NN 96/01) i članka 30. Statuta Znanstvene knjižnice Zadar, Upravno vijeće Znanstvene knjižnice Zadar raspisuje
NATJEČAJ
za izbor i imenovanje
ravnatelja / ravnateljice Znanstvene knjižnice Zadar
Za ravnatelja / ravnateljicu Znanstvene knjižnice Zadar može se imenovati osoba koja:
-
ima završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij knjižničarskog usmjerenja, kao i osoba koja je stekla visoku stručnu spremu sukladno propisima koji su bili na snazi prije stupanja na snagu Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju
-
ima radne i organizacijske sposobnosti temeljem kojih se može očekivati da će uspješno voditi Knjižnicu
-
ima najmanje pet godina rada u knjižničarskoj struci
Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
-
presliku diplome
-
presliku domovnice
-
životopis s opisom dosadašnjeg rada
-
dokaz o radnom iskustvu u knjižničarskoj struci (ugovor o radu, rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima, iz koje je vidljivo na kojim je poslovima i u kojem razdoblju kandidat radio) u izvorniku
-
uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci (izvornik)
-
prijedlog programa djelatnosti i razvitka Knjižnice za mandatno razdoblje
Ravnatelj/ravnateljica se imenuje na razdoblje od 4 četiri godine.
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 15 dana od dana objave natječaja na adresu:
Upravno vijeće Znanstvene knjižnice Zadar
Ante Kuzmanića 3
23000 Zadar
s naznakom „Za natječaj – ravnatelj/ravnateljica, ne otvarati“ ili osobno u tajništvo Knjižnice radnim danom od 8-14 sati.
Nepotpune i/ili nepravodobne prijave neće se razmatrati.
O izboru ravnatelja / ravnateljice kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
Objava: 17.07.2017.